Studieretning Marketing (Brand Design) - Lokalt fagelement (Management & Strategi) (DA)
Studieretning Marketing (Brand Design) - Lokalt fagelement (Management & Strategi) (DA)
2021/2022- Formål og læringsmål
Fagområdet tager udgangspunkt i udvikling af kommercielt bæredygtige brandstrategier, baseret på analyser af målgruppen, brandets dybere værdier og positionering i markedet under hensyntagen til både interne og eksterne interessenter. Fagområdet indeholder ligeledes værktøjer til projektledelse.
VidenDen studerende:
Færdigheder
● Skal have udviklingsbaseret viden om teori, metode og praksis inden for strategisk branding.
● Skal kunne forstå og reflektere over anvendt teori og metode til at indsamle og analysere markedsdata.Den studerende:
Kompetencer
● Skal kunne anvende analysemetoder og redskaber til at udvikle relevante og rentable brand strategier.
● Skal kunne vurdere og anvende relevante analysemetoder til at identificere strømninger i markedet.
● Skal kunne lede og håndtere komplekse strategiske projekter.Den studerende:
● Skal kunne håndtere komplekse og udviklingsorienterede strategiske problematikker.
● Skal selvstændigt kunne indgå i faglige og tværfaglige strategiprocesser.
● Skal kunne identificere egne læringsbehov og strukturere egen læring i relation til at arbejde med strategisk udvikling i virksomheden. - Undervisningsform
- Prøve
På faget Studieretning Marketing (Brand Design) - Lokalt fagelement (Management & Strategi) (DA) modtager du 41 timers undervisning, hvilket svarer til 55 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 30% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: klasseundervisning.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: læsning af pensum.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.