Metode - Marketing & Communication Design
Metode - Marketing & Communication Design
2022/2023- Formål og læringsmål
Modulet har til formål at give den studerende værktøjer og færdigheder til at formidle sig skriftligt via forskellige metoder. Modulet har til hensigt at forberede den studerende til den skriftlige 2. semesterprøve ved hjælp af teori og metoder i praksis. På modulet arbejdes der både individuelt og i grupper.
VidenDen studerende:
Færdigheder
• Har viden om teori og metode inden for udvikling og design af koncepter i relation til erhvervets og fagområdets praksis.
• Skal kunne forstå og anvende centrale teorier og metoder inden for kommunikation.Den studerende:
Kompetencer
• Skal kunne vurdere praksisnære problemstillinger samt opstille og udvælge koncepter.
• Kan formidle/kommunikere løsningsforslag herunder anvende brancherelaterede fagudtryk og terminologi.
• Kan udforme løsningsforslag til samarbejdspartnere og brugere.
• Skal kunne vurdere praksisnære problemstillinger samt opstille og udvælge kommunikationsløsninger.
• Kan formidle/kommunikere løsningsforslag herunder anvende brancherelaterede fagudtryk og terminologi.Den studerende:
• Skal i en struktureret sammenhæng kunne tilegne sig ny viden, færdigheder og kompetencer i relation til kommunikation
• Skal i en struktureret sammenhæng kunne tilegne sig ny viden, færdigheder og kompetencer i relation til management - Undervisningsform
- Prøve
På faget Metode - Marketing & Communication Design modtager du 14 timers undervisning, hvilket svarer til 19 lektioner (1 lektion = 45 min.) og 5% af din samlede arbejdsbelastning på faget.
Undervisningen vil primært bestå af følgende aktiviteter: gruppearbejde, klasseundervisning.
Forberedelsen vil primært bestå af følgende aktiviteter: informationssøgning.
Læs om KEAs studieaktivitetsmodel
*KEA kan fravige det angivne timetal, hvis det er begrundet i særlige forhold.